Imnul oficial al campaniei umanitare Jeans4Dreams

Fundația Copii în Dificultate (CID), în colaborare cu DHM Printing & Advertising și Casa de discuri Roton lansează imnul oficial al campaniei umanitare Jeans4Dreams. Campania își propune ca, prin fondurile adunate, să adauge speranță de viață copiilor cu tulburări genetice rare sau boli neurologice severe îngrijiți în cele 5 centre CID din toată țara.

De ce Jeans4Dreams? Așa cum panglica roz simbolizează conștientizarea cancerului de sân, Blue Denim Genes Ribbon este un semn pentru recunoașterea bolilor genetice rare și ajută la unificarea unei comunități fracturate de mii de maladii mici care nu au avut până acum o voce colectivă și se celebrează pe 28 februarie.

Imnul Jeans4Dreams, “Pot să visez” este cântat de Alessia Tofan, o fetiță de 12 ani, născută sub o stea norocoasă. Aceasta s-a lansat de curând în cinematografie cu un rol de excepție în filmul “Octav”, în regia lui Serge Celibidachi, unde a jucat alături de actorii Marcel Iureș și Victor Rebengiuc.

Tânăra artistă nu a putut să rămână indiferentă în fața dramelor pe care le trăiesc copiii mai puțin norocoși și a sărit imediat în ajutorul lor.

Versurile cântecului ce a devenit astăzi imnul campaniei Jeans4Dreams, m-au emoționat foarte tare! <Pot să visez/ O nouă lume eu îmi imaginez/ O lume mai bună/ E tot ce visez.> Nu aveam cum să stau deoparte! Toți trebuie să ne dăm mâinile și, uniți, să transformăm Pământul într-un loc mai bun! Copiii ajutați de Fundația Copii în Dificultate au mare nevoie de noi toți. Printr-un simplu SMS la 8836 le putem dărui acestor copii încă o zi de viață.” a declarat Alessia Tofan.

Videoclipul melodiei „Pot să viseza fost filmat în vara anului trecut pe Domeniul Știrbey. Versurile și muzica îi aparțin lui Ovidiu Stănescu, regia lui Dragoș Stănescu iar Andrei Culcușică a fost director of photography.

La filmări au participat copiii Giulia Toma, Denisa Grecan, Martin Dumitrescu, Raissa Lefter, Sofia Mantea și Vanessa Andronic de la #LaLa Music Academy, îndrumați de Mădălina Petre.

Producător este DHM Printing& Advertising, partener al campaniei Jeans4Dreams.

Imnul oficial al campaniei Jeans4Dreams va fi lansat de Roton miercuri, 28 februarie.